Barbara Krysztofczyk

Współtworzyła Synertime, wcześniej też inną warszawską agencję public relations (specjalizującą się w personal PR). Związana z Synertime od początku istnienia firmy, m.in. zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie, które Agencja wykorzystuje z powodzeniem od 2007 roku. W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu know-how firmy oraz rozwoju biznesu i pracowników ? tak, by Klienci stale odczuwali wzrost wartości wynikającej ze współpracy z Agencją.

Barbara specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Jest konsultantem i trenerem komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów w ramach Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie i Uniwersytetu Warszawskiego. Jest jednym z autorów ?Leksykonu public relations?. Jako ekspert regularnie komentuje pod kątem wizerunkowym bieżące wydarzenia, wypowiadając się m.in. dla TVP, TVN24, Polsat News. Jej szkolenia i metodologia były podstawą do realizacji jednego z programów publicystycznych o szkoleniach medialnych w Polsce dla TVN CNBC Biznes.

W 2010 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego w wyborach na Prezydenta RP, doradzała też strategicznie samorządowcom, zaś w 2007 ? wspierała jedną z głównych partii politycznych w kampanii do Sejmu i Senatu. Rok wcześniej, przez wzgląd na zaangażowanie komunikacyjne w działalność społeczną, trójmiejska Gazeta Wyborcza nadała jej tytuł Osobowości Miesiąca.

Ukończyła marketing (Uniwersytet Gdański) i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową (Akademia Muzyczna w Gdańsku) oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).