Edyta Miszczuk

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie i studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Biznesu dla Menadżerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła liczne kursy samodoskonalenia zawodowego, m.in.: Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego, Trening Kreatywności, Organizacja czasu pracy – efektywne planowanie i zarządzanie czasem, Trening dla trenerów wewnętrznych; ma także dyplom London School of Public Relations.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży PR. Przed rozpoczęciem współpracy z MC, pracowała m.in. w ENEMEF Sp. z o.o., Agencji Reklamowej IKON Sp. z o.o. oraz Silver Screen SPC Leasing. Specjalizuje się w realizacji projektów dot. PR B2B, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji wew. dla firm z branży motoryzacyjnej, transportowej, paliwowej, OZE, alkoholowej, finansowej i w relacjach inwestorskich.