Mariusz Pleban

Właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i PR. Na początku 2010 roku został wybrany na kolejną kadencję do władz Związku Firm Public Relations, w którym pełni funkcję wiceprezesa zarządu.

Wykłada na London School of Public Relations (prestiżowej globalnej sieci szkół PR), a także w Szkole Strategii Marki. Jest trenerem ICAN Institute (wydawcy renomowanego Harvard Business Review Polska). Prowadzi zajęcia w ramach projektów skierowanych do wyższej i średniej kadry zarządzającej. Jest również prelegentem na branżowych kongresach takich jak PR Forum, czy Harvard Business Review. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Z Multi Communications, a tym samym z branżą PR związany jest od 1997 roku. W tej firmie przechodził całą ścieżkę kariery od account managera (niższe stanowisko kierownicze) poprzez partnera zarządzającego, aż do właściciela i prezesa w jednej osobie.

Kierowana przez Mariusza Plebana firma zdobyła wiele prestiżowych nagród w swojej branży. Jako jedyna z polskich agencji PR należy do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network.

Temat: ?Wstęp do Public Relations i Marketingu zintegrowanego?