Marta Lesiewska

Jako Account Director odpowiedzialna za Client Service w Walk PR, aktywnie wspiera wszystkie projekty realizowane przez zespół. Jej specjalnością jest strategia i realizacja zintegrowanych kampanii komunikacyjnych  – łączących nie tylko narzędzia marketingowe (360stopni), ale także porządkujące i uspójniające wszystkie obszary komunikacji firmy ? od komunikacji z pracownikami, przez komunikację korporacyjną, kryzysową, działania CSR, po działania z zakresu komunikacji produktowej skierowane do konsumentów. Zajmuje się także adaptacją strategii komunikacji na rynki zagraniczne dla wybranych Klientów.

Zrealizowała ponad 80 kampanii komunikacyjnych dla firm i marek z różnych segmentów rynku ? FMCG, finansów, motoryzacji, farmacji i ubezpieczeń. Doświadczenie w komunikacji zdobywała jako freelancer oraz w agencjach SNOW PR, Publicis Consultants Rowland i MSL Warsaw.Prowadzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane w takich konkursach jak: Złoty Spinacz, Kampania Społeczna Roku, Sabre Awards. Stypendystka Swedish Institute Management Program in Corporate Social Responsibility.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach socjologia oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a także studiów podyplomowych CSR.Strategia odpowiedzialnego biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego.