Tomasz Kordowski

PR and Internal Comms Manager w Sage Polska, odpowiedzialny za komunikację polskiego oddziału jednego z największych na świecie producentów oprogramowania dla biznesu z branży fintech. Przez 10 lat związany z agencjami PR, w tym należącymi do ZFPR (m.in. Alert Media Communications czy Linkleaders). W tym czasie pełnił obowiązki od konsultanta PR aż po account directora. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym.
Doradzał takim markom jak: Baker & McKenzie, Budimex, CIMA, Leroy Merlin, Lumag, Novartis, Nutricia, Pramerica, Polpharma, Porta KMI Poland, Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa, Saule Technologies, Shell Business Operations, Skanska CDE, Swiss Krono czy Veolia Usługi dla Środowiska.
Jest autorem publikacji branżowych, zdobywcą Złotego Spinacza w 2016 roku w kategorii content marketing.
Ukończył socjologię na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego oraz London School of Public Relations.

W LSPR prowadzi zajęcia na temat efektywnej współpracy z agencjami PR.

Kontakt: https://www.linkedin.com/in/tomaszkordowski/